Dienstverlening van De Post

Balans van De Post dit jaar (so far):

  • - 1 aangetekende brief waarvan geen melding gemaakt is en die terug naar afzender ging
  • - X dagen geen post wegens stakingen
  • - 1 Belgacom factuur die nooit toegekomen is - toevallig zo rond die stakingsperiode... (herinneringskosten gelukkig kunnen laten annuleren na telefoontje)
  • - 1 pakje dat beschikbaar ging zijn in het postkantoor vanaf tijdstip x, maar niet kon terug gevonden worden. Ze gingen bellen als het er was, een week later niks gehoord en maar terug gegaan: toch nog toegekomen.
  • - 1 BTW-aangifte die verstuurd is en nooit bij de BTW is toegekomen. (€50 boete wegens "laattijdig indienen" nu - valt nog te bezien of dat zal kunnen geannuleerd worden na uitleg)
  • - 1 aangetekende brief waarvan ik van de afzender weet dat hij al meer dan anderhalve week vertrokken is, maar nog niks van gehoord heb.

Misschien zouden ze er bij de Post beter zorgen dat hun basisdienstverlening werkt en wat minder bank spelen. Zou als bijkomend voordeel hebben dat je geen uur moet wachten als je eens iets aan het loket moet doen.