Telco's...

Soms begrijp ik die Telecom bedrijven niet, neem nu Mobistar. Minstens twee keer op het jaar bellen ze je op met één of andere actie waarbij je "geweldige voordelen" krijgt als je je contract nog eens verlengt. Als je echter zelf eens belt om een abonnement te upgraden en een extra nummer toe te voegen, gaat het ongeveer als volgt:

  • Mobistar, goeie morgen.
  • Goeie morgen mevrouw, ik wou graag informeren wat er zoal mogelijk is ik twee GSMs wil aansluiten voor mijn bedrijf.
  • Wel mijnheer, <blabla over abonnementen>
  • Is er geen voordeel mogelijk als ik dat aansluit? Ik ben tenslotte al lang klant en kom ook met een extra nummer.
  • Nee, sorry mijnheer, dat is niet mogelijk.
  • Ha? Ja, weet u, ik ga er nog eens over nadenken dan, de tarieven van Base zien mij er eigenlijk wel beter uit.
  • Ok mijnheer, goeiedag verder.

En zo komt het, dat ik sinds vandaag met Base bel...

Welcome. :-)

Wouter en ik hebben al sinds the beginning of time onze GSMs bij base zitten (wij zijn *klanten van* base - niet "base", *klanten van*) en hebben daar absoluut geen klagen over. De tarieven zijn zeer gunstig en de huidige 'deal' waarbij je 200 minuten gratis naar landlijnen mag bellen zijn zeer leuk om mail op de trein te lezen over gsm-data. Slow but free!

Add new comment

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.

Filtered HTML

  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.