Meer Brother...

Vandaag dus antwoord van de Brother technical service:

Geachte klant,

Op het ogenblik dat wij uw toestel hebben ontvangen hebben wij vastgesteld dat er geen cartridges in het toestel aanwezig waren.
In de gebruikershandleiding van dit toestel staat vermeld hoe dit toestel moet vervoerd worden (zie blz. 81 en 82).
Er staat genoteerd dat de gele beschermingen moeten geplaatst worden nadat de cartridges verwijderd werden, als u de gele beschermingen niet kan vinden mag u de cartridges NIET verwijderen.
Gezien het toestel zonder inkt cartridges binnengekomen is, hebben wij nieuwe cartridges moeten plaatsen om de goede werking van het toestel te kunnen garanderen. De herstelling van het toestel zelf, voor het probleem met de papierlade werd echter in garantie uitgevoerd.
Met vriendelijke groeten.

Technical Service

 

Ik ben blijkbaar een zeer stoute klant geweest, want ik heb de 100 bladzijden tellende handleiding niet gelezen! Daarom heeft Brother voor mij beslist dat ik nieuwe inkt moest kopen.

Heb dit geantwoord:

 

Geachte Technical Service,

Als me vooraf had gebeld voor u cartridges plaatste, had u van mij te horen gekregen dat ik die cartridges wel kon plaatsen als ik het toestel kwam ophalen. Zodoende moest het niet vervoerd worden zonder cartridges.  (en netjes rechtopstaand vervoer met eigen wagen zal nog wel een heel verschil geven tov vervoer in een doos met Taxipost)

U hiervoor verschuilen achter een pagina diep in de handleiding is nogal gemakkelijk. Moest het nu nog op de klep van de cartridges gestaan hebben tot daar aan toe, maar hoeveel van uw klanten gaan 100 bladzijden handleiding lezen voor ze een printer terug brengen?

Vriendelijke groeten,

Luc

 

Benieuwd of er nog een antwoord komt. Het gaat hem mij in deze al lang niet meer om die 60 euro voor cartridges die ik straks zal mogen weg smijten, maar vooral om de attitude van Brother. Een bedrijf met een greintje klantvriendelijkheid, zou zich in deze toch wel iets flexibeler opstellen, lijkt me. "Nee meneer, je moet die cartridges kopen of je krijgt je printer niet terug", dat gaat er bij mij niet in...

 

 

Add new comment

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.

Filtered HTML

  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.